خرید انواع پاپوش پشم شتر اصل با قیمت مناسب و کیفیت عالی

خرید پاپوش پشم شتر و هچنین جوراب این محصول از گذشته به منظور محصولی فوق العاده برای گرم نگه داشتن پا، مورد استفاده بوده است. همچنین پشم شتر، دیرباز به منظور تولید پوشاک گرم تهیه می شده و مورد توجه بسیاری از طراحان و فعالان صنایع مختلفی از جمله پوشاک، صنایع دستی و… بوده است. همچپاپوش های تولید شده از پشم شتر به دلیل گرم نگه داشتن کامل پا در عین حفظ راحتی مورد علاقه بسیاری از مشتریان هستند. ضمن اینکه باید توجه داشت مانند بسیاری از  محصولات موجود در دنیا که نوع تقلبی ویا حتی مصنوعی آن وجود دارد، محصولات تهیه شده از شتر نیز، با الیاف مصنوعی نیز تولید می شوند، در این مطلب به چگونگی تولید چشم شتر و همچنین ویژگی های پاپوش ساخته شده از پشم شتر اصل میپردازیم.

 

پاپوش پشم شتر

پشم شتر چگونه بدست آمده و چه ویژگی هایی دارد؟

پشم شتر که با نام camel wool نیز شناخته میشود محصولی است که از پشم با کیفیت انواع شتر به خصوص شتر دوکوهانه تهیه می شود که از این پشم در ساخت و تولید انواع محصولات پشمی از جمله پاپوش پشم شتر، استفاده می گردد.
زیستگاه شترهای دوکوهانه بیشتر نواحی آسیای میانه و مغولستان میباشد. شتر دو کوهانه دو دو لایه پشم دارد که پشم رویی درشت و زمخت بوده ولی لایه زیری بینهایت نرم و انعطاف پذیر و مناسب تولید پارچه میباشد. با وجود اینکه به منظور تهیه پشم از اکثر حیوانات مثل گوسفند باید از روش پشم چینی استفاده کرد، شتر های دو کوهانه در فصل های سرد دو لایه کامل پشم روی بدن خود در می آورند و اوایل بهار شروع به پشم ریزی میکنند که این امر باعث میشود بدون نیاز به پشم چینی بتوانیم پشم مورد نیاز برای تولید پارچه را جمعاوری کنیم.

با شست و شوی پشم جمع آوری شده قادر به تولید نوعی پارچه فوق العاده نرم هستیم که به خوبی بدن را گرم میکند. این پارچه برای تولید انواع پوشاک زمستانی از جمله کت و پاپوش مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل راحتی و گرم بودن مورد توجه بسیاری از مشتریان میباشد.

پاپوش پشم شتر

 

خرید پاپوش پشم شتر با کفی استاندارد

پاپوش های تولید شده با پشم شتر دو کوهانه موجود در این وبسایت دارای کفی طبی و استاندارد بوده و در پا کاملا راحت هستند. این پاپوش ها با وجود استفاده از پشم طبیعی و پشم شتر باکیفیت به هیچ عنوان حساسیت زا نبوده و بوی بدی نمیدهند. این پاپوش ها برای کسانی که پا های سردی دارند و یا درکل میخواهند در فصل سرد پا های خود را گرم نگه دارند بهترین گزینه بوده چرا که علاوه بر گرم کردن کامل پا ها، تعریق بسیار پایینی دارند و باعث عرق سوز شدن پا ها نمیشوند. برای خرید پاپوش پشم شتر ارزان قیمت و نیز برای اطلاع از اخرین قیمت ها و مشاوره برای خرید سایز مناسب از طریق شماره های موجود در وبسایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما