مرکز تخصصی فروش گوشت شتر سعادت آباد

گوشت شتر سعادت آباد از یک مرکز کاملا تخصصی پرورش شترهای گوشتی کاملا ارگانیک تهیه شده و در اختیار خریداران قرار می گیرد، این گوشت کاملا تازه، خوش پخت و خوش طعم می باشد.

 

 

 

ویژگی های گوشت شتر عرضه شده در سعادت آباد

این گوشت از بهترین نژاد های شتر موجود در ایران حاصل می شود. گوشتی که به عنوان گوشت سعادت آباد عرضه می شود درجه یک ترین گوشت شتری است که می‌توان  در این کشور پیدا کرد. این نوع گوشت دقیقاً همان نوع گوشتی است که برای صادرات به خارج از ایران فرستاده می‌شود. گوشت شتر صادراتی و این گوشت با هم برابری کیفیتی دارند. بسته بندی های فوق العاده زیبای گوشت شتر ایران در بین فروشگاه های خارجی بسیار مورد اقبال قرار گرفته است و اکثر این فروشگاه ها از گوشت شتر ایرانی به خاطر کیفیت بالای آن و هم به خاطر بسته بندی شکیل آن استفاده می‌کنند و مشاهده شده است که سفارشات آنها از روز اولی که اقدام به خرید از ما کردن بسیار بیشتر شده است و مشتریان تازه‌ای نیز از نقاط دیگر دنیا پیدا کردیم. شما نیز می توانید دقیقا از همان نوع گوشتی که صادر می شود خریداری کرده و استفاده کنید.

 

 

 

نحوه فروش گوشت شتر منطقه سعادت آباد

گوشت شتر سعادت آباد در ابتدا با ظرفیت محدود به فروش می رسید اما امروزه یکی از مهم ترین فروشندگان گوشت شتر در تمام تهران فروشگاه ما می باشد. شما می توانید با استفاده از موبایل و یا رایانه شخصی خود سری به سایت ما زده و مقدار مورد نیاز خود از این نوع گوشت شتر خاص را سفارش دهید. امیدواریم با ارائه محصولاتی در خور شان شما مصرف کننده عزیز، گامی بلند در جهت سلامتی و ارتقای سطح محصولات مصرفی ایرانیان عزیز برداریم. تجربه‌ای که در طول این سالیان در زمینه پرورش و فروش گوشت شتر به دست آورده‌ایم، کمک حال ما شده تا بتوانیم کیفیت کار خود را بالا ببریم و در بازار های جهانی با وجود رقبای بسیار زیاد، یکی از فروشندگان تراز اول باشیم که میزان فروش سالیانه آن با اکثر فروشندگان داخلی قابل مقایسه نباشد و همچنین اولین گزینه مشتریان خارجی برای خرید باشد.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع محصولات شتر با ما در تماس باشید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما