بهترین تامین کننده گوشت شتر تازه و بهداشتی در شیراز

گوشت شتر بهترین جایگزین برای هرگونه گوشت صنعتی، یخ زده و هورمونی ناسالم بوده و خواص متعدد آن برای بدن شما را شگفت زده خواهد کرد. از آنجا که تقاضا برای گوشت شتر در استان شیراز در چند دهه گذشته افزایش چشم گیری داشته است، ما این امکان را برای مشتریان محترم تهرانی فراهم کرده ایم که گوشت و فراورده های تازه آن را در این استان به آسانی خریداری نمایند. شما میتوانید همین حالا برای خرید گوشت شتر در شیراز اقدام فرمایید.گوشت شتر در شیراز

چرا گوشت شتر بهتر از دیگر گوشت های قرمز است؟

طبق علم سنتی، خوردن مواد غذایی ای که طبع سردی دارند میتوانند به مرور زمان باعث تغییر طبع بدن شده و سیستم ایمنی را ضعیف کنندو به همین دلیل است متخصصان توصیه میکنند که مردم مواد غذایی طبع گرم را جایگزین مواد غذایی با طبع سرد کنند. گوشت شتر برخلاف گوشت گوساله و گاو طبع گرمی داشته و این نکته باعث میشود جایگزین بسیار سالمی برای این گوشت های نه چندان سالم صنعتی و هورمونی باشد.
همچنین خوردن گوشت گوساله و گاو به دلیل چربی و کلسترول بسیار بالا ممکن است در طولانی مدت باعث مبتلا شدن افراد به چربی خون شده و خطر حمله قلبی و سکته را چندین برابر کند. اما برخلاف این دسته از گوشت قرمز، گوشت شتر باکیفیت چربی و کلسترول بسیار پایینی داشته و این امر باعث میشود افراد بدون نگرانی از بالا رفتن چربی خون بتوانند از طعم گوشت شتر خوشمزه لذت برده و از فواید آن بهره مند شوند. همچنین گوشت شتر به عنوان بهترین منبع پروتئینی برای جلوگیری از پوکی استخوان و درد های مفصلی به شمار می آید.

 

 

 

گوشت شتر در شیراز

از آنجا که پرورش شتر در استان های گرمسیر از جمله استان شیراز راحت تر از استان های دیگر است. پرورش و خرید و فروش گوشت شتر در این استان رونق چشم گیری داشته و این وبسایت به عنوان بزرگترین تامین کننده گوشت شتر در شیراز، آماده فروش همه فراورده های پروتئینی از جمله گوشت گردن شتر، استخوان شتر و فیله تازه گوشت شتر میباشند. ساکنین استان شیراز هم اکنون میتوانند چه به صورت حضوری و چه از طریق خرید اینترنتی، گوشت تازه شتر را با قیمت استثنائی و رقابتی در کل استان سفارش داده و با پست پیشتاز در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت نمایند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع محصولات شتر با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما