فروش پشم شتر لاما با قیمت مناسب

شتر یکی از حیواناتی است که فرآورده های زیادی از آن به دست می آید و می توان منبع غنی و خوبی برای موارد گوناگون استفاده ی انسان مانند ماست یونانی کم چرب باشد. یکی از مواردی که شاید برای شما هم جالب باشد این است که از پشم شتر استفاده های فراوانی می شود. شتر لاما یکی از گونه های مختلف شتر است که در بیابان های خشک طاقت فراوانی دارد. در ادامه به بررسی پشم شتر لاما می پردازیم.

 

پشم شتر لاما

کاربرد های پشم شتر لاما

پشم شتر لاما به دلیل ضخامت بیشتری که نسبت بهپشم معمولی معمولی دارد بیشتر در صنایع پوشاک طبی و معمولی استفاده می شود. طول زیاد و ضخامتی که این پشم شتر دارد، باعث شده تا گرما را به خوبی در خود نگه دارد به متریال مناسبی برای پوشاک زمستان تبدیل شود.

امروزه از شتر برای تهیه ی ماست سون ۹۰۰ گرمی استفاده می نمایند.

از این محصول در تولید لباس های طبی برای پوشاندن نقاط حساس بدن که نباید در معرض سرما قرار بگیرد، استفاده می شود. مانند گن هایی که برای پوشاندن کلیه ها و پهلو ها استفاده می شود. از این محصول همچنین شلوار هایی تولید می شود که در زمستان می تواند به خوبی از گرمای بدن محافظت کند.

کلاه و شال پشم لاما نیز از محصولات پر کاربردی است که می تواند ما را از سرمای زمستان به خوبی دور نگه دارد.

 

پشم شتر لاما

فروش ویژه محصولات پشم شتر لاما با قیمت مناسب

فروشندگان پشم شتر لاما با ارائه تخفیف های مناسب و زیاد سعی در تشویق مردم به استفاده از این محصول جذاب می کنند. این فروشندگان محصولات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در قالب فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسانند. معمولا خرید اینترنتی محصولات به صرفه تر است. زیرا بسیاری از هزینه های فروش حضوری را ندارد و می تواند قیمت به صرفه تری را برای مشتریان رقم بزند.

قیمت این محصول به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از این عوامل کیفیت دوخت و تولید آن است. نوع بسته بندی و زیبایی و ظاهر محصول نیز نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. به همین دلیل تولیدکنندگان سعی دارند که با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت محصولات خود را به دست مشتریان برسانند و رضایت همگان را جلب نمایند.

خریداران نیز اصولا به دنبال پشم شتر لامایی می گردند که علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت کافی را داشته باشد تا بتوانند از خواص ویژه ی آن بهره مند شوند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و خرید عمده پشم شتر لاما با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما