قیمت عمده فروش شیر خشک شتر

شیر شتر دارای خواص بی نظیری است که آن را به یک ماده منحصر به فرد تبدیل کرده است. محکم سازی استخوان ها و جذب انواع ویتامین و کلسیم باعث شده است که آن را به صورت شیر خشک خالص در بیاورند. شیر خشک شتر می تواند یک غذای کامل برای نوزادان محروم از شیر مادر باشد. به گونه ای که با استفاده از آن بسیاری از مواد معدنی بدن تامین می شود. فروش شیر خشک شتر در شهرهای متعددی صورت می گیرد‌. نمایندگی های دایر در شهر تهران به فروش عمده شیر خشک شتر می پردازند و همچنین این محصول را در صورت سفارش در حجم بالا برای سایر استان ها نیز ارسال میکنند. قیمت آن به صورت عمده بسیار متغیر است و از عوامل زیادی متاثر است. و این امر به دلیل وجود نوسانات بازار کار است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اهمیت تهیه شیر خشک از شیر شتر برای کودکان

همانطور که بیان شد شیر خشک شتر خواصی دارد که می تواند به عنوان غذای کامل به کودکان داده شود. عملکرد آن به گونه ای است که سیستم ایمنی بدن کودکان را قوی و آماده رشد فعالیت های بدنی می کند. کودکانی که در دوران شیر خوارگی از شیر مادر محروم می شوند بهتر است برای تغذیه آن ها به جای شیر خشک گاو از شیر خشک شتر استفاده شود.

 اهمیت تهیه شیر خشک از شیر شتر برای کودکان

تهیه شیر خشک شتر از نمایندگی های فروش عمده و تک به صورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد. عملکرد کودکان در فعالیت های بدنی که مستلزم داشتن مقدار زیادی ویتامین، پتاسیم و آهن است با استفاده از شیر خشک شتر تامین می شود. حتی کودکان سنین بالا تر نیز میتوانند از این محصول به عنوان مکمل رشد در وعده صبحانه و قبل از خواب استفاده کنند‌. مصرف آن راحت است و شما میتوانید آن را در آب جوش حل و میل کنید. با استفاده مداوم از آن، کودکان روند رشد بهتر و کامل تری را طی خواهند کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما