قیمت خرید و فروش شیر خشک شتر

شیر خشک شتر که به صورت پودری تهیه شده است و  ماست یونانی کم چرب یکی از سرشار ترین مواد غذایی است که در بهترین آزمایشگاه های شناخته شده در دنیا توسط محققان زبده ی این رشته مورد آزمایش و بررسی‌ های دقیق قرار گرفته است. به طوری که پس از انجام تحقیقات کامل ارزش آن به عنوان یک ماده ی غذایی غنی و فوق العاده به اثبات رسیده است و تاییدیه ی مجاز را از محققان دریافت کرده است.

از جمله عواملی که به ماندگاری شیر خشک شتر منجر شده است، به کار گیری فرمولاسیون جدیدی است که در ساخت شیر خشک شتر از آن استفاده می‌ شود که این امر موجب یک دست و ثابت ماندن خواص شیر خشک شتر و ماست سون ۹۰۰ گرمی شده است و زمانی این مطلب را درک خواهید کرد که هر بار پس از مصرف پودر شیر خشک شتر در یک لیوان، متوجه شوید طعم و تازگی شیرخشک شتر هیچ فرقی با دفعات قبلی مصرف نخواهد داشت. این مسئله ی بسیار مهم در مورد دیگر مارک های شیر خشک صدق نمی کند، زیرا تازگی و خواص شیر به علت دما و حرارت زیادی که برای از بین بردن باکتری ها به شیر می‌ دهند از بین خواهد رفت.

شیر خشک شتر با بسته بندی های گوناگون و شکیل به صورت تک نفره و یا با بسته بندی های چند کیلویی مختلف که در فروش عمده ی محصول به کار می‌ رود در بازار ارائه و در دسترس مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

شاید فکر کنید که با رفتن به هر فروشگاه و یا مرکز خریدی به راحتی می توانید شیرخشک شتر را در میان سایر محصولات فروشگاهی بیابید و فقط کافی است که شما خواستار محصول شیرخشک شتر باشید، اما به واقع این گونه نیست و امکان خرید شیرخشک شتر از هر مرکز خریدی وجود ندارد. چرایی این موضوع به این مسئله بر می گردد که شیرخشک شتر یک محصول کاملاً جدید در کشور عزیزمان ایران می باشد که هر فروشگاهی تقاضای این محصول را برای فروش نخواهد داشت.

چنین اتفاقی بسیار شایع است و برای تمامی محصولاتی که به تازگی تهیه و تولید آنها شروع شده است پیش خواهد آمد، زیرا در ابتدا مصرف‌ کنندگان نسبت به هر محصول جدیدی از بابت طعم و مزه و کارایی آن دچار نگرانی و ترس هستند. قیمت خرید و فروش شیرخشک شتر را می توانید از فروشگاه های عرضه کننده ی آن جویا شوید و آگاهی یابید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما