قیمت خرید شیر خشک شتر

شیر خشک شتر و ماست یونانی کم چرب یکی از ابداعیات ساخت شرکتی بوده است که در کشور فراگیرشد. شیر خشک شتر برای افرادی که دارای رژیم چاقی هستند توصیه می شود، زیرا این شیر خشک دارای مقدار زیادی کلسیم، ویتامین و غیره است. شیر خشک فقط برای کودکان توصیه نمی شود برای شروع استفاده برای کودک خود باید از پزشک کودک پرس و جو کنید ک کودک شما حساسیت معدوی نداشته باشد و بتواند این حجم از کلسیم و ویتامین را جذب خود کند و برایش سنگین نباشد که باعث دل درد و یا باعث مشکلاتی شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیر خشک شتر و ماست سون ۹۰۰ گرمی  از شیر خالص شتر تهیه می شود به همین دلیل برای دیابت فوق العاده موثر است و توصیه می شود. شیر شتر خالص در بازار موجود می باشد، اما شیر خشک شتر یکی از استاندارد های شیر شتر هست. شیر شتر نسبت به شیر گوشفند و گاو دارای خواص بیشتری است شیر شتر به شکل شیر های معمولی هست و فرقی ندار.د سفید و دارای طعم شیرینی و بوی شیرینی است که البته طعم شوری هم دارد که ان به نوع علوفه و تغدیه شتر بستگی دارد و ویتامین موثر و بیشتری در شیر شتر موجود می باشد و نسبت به شیر گاو دارای ویتامین سی و ای زیاد تری است.

خرید شیرخشک شتر از سایت های معتبر

خرید شیرخشک شتر از سایت های معتبر

قیمت شیر خشک شتر نسبت به بقیه شیر خشک ها قیمت بالایی ندارد و دارای نوسان زیادی نیست .شیرخشک شتر قیمتی بین ۴۰ تا ۵۰ تومان است که ان بستگی به نوع ان و خالص بودن ان دارد. شیر خشک شتر را می توانید به راحتی از داروخانه ها و دیگر مراکز فروش و ویتامین ها دریافت کنید. شیر هشک شتر یکی از تولیدات داخلی کشور ما است و دارای استاندارد غذایی می باشد، زیرا شیر خشک شتر دارای خواص زیادی است و خواص درمانی زیادی دارد که برای انواع بیماری که چه کودک چه بزرگسال توصیه می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما