خرید استخوان قلم شتر تازه با قیمت و کیفیت ویژه مناسب در تهران

استخوان قلم شتر علاوه بر استفاده در صنایع تزئینی به عنوان یک منبع غنی مواد معنی از جمله فسفر، منیزیم، کلسیم، ویتامین ب و آهن به تقویت سیستم گوارشی، سلامت کلی بدن، تقویت استخوان و دندان ها کمک کرده و به عنوان یک منبع غذایی عالی برای رشد استخوانی کودکان بدون نگرانی از افزایش چربی خون میتوان از آن در رژیم غذایی کودکان و بزرگسالان استفاده کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

استخوان قلم شتر

خواص استخوان قلم شتر

استخوان قلم شتر علاوه بر استفاده در تولید وسایل زینتی و صنایع دستی، خواص دارویی و غذایی بسیار زیادی داشته و به همین دلیل متخصصان تغذیه به استفاده از آن در رژیم غذایی تاکید میکنند.

با این حال گوشت و قلم شتر چربی پایین تری داشته اما در عین حال حاوی مقدار زیادی مواد معدنی بوده که در ادامه به اشاره برخی خواص قلم شتر میپردازیم:

_ امگا 3: قلم شتر حاوی مقدار زیادی مگا3، 6 و 9 میباشد که به بهبود و تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و سلامت کلی بدن را بالا میبرد.

_ کلسیم: مقدار زیاد کلسیم موجود در قلم اسکلت این حیوان، به استحکام بافت استخوانی و نیز تقویت دندان ها کمک کرده و به همین دلیل توصیه میشود که به بچه های در حال رشد به طور مرتب مقدار کمی عصاره استخوان قلم شتر داده شود تا به رشد استخوانی و عضلاتی کودکان سرعت بخشیده و در سنین بالا تر از استخوان و مفصل درد جلوگیری شود.

_ انواع ویتامین های B : عصاره قلم حاوی مقدار زیادی ویتامین ب بوده که به سلامت پوست و مو و همچنین تقویت سیستم اعصاب کمک نموده و از افسردگی ناشی از کمبود ویتامین B در بدن جلوگیری میکند.

 

استخوان قلم شتر

قیمت خرید استخوان شتر

قلم گوساله و گاو همانند استخوان قلم شتر حاوی مقدار زیادی پروتئین و کلسیم میباشد اما به دلیل چربی بالا استفاده از آن برای افرادی که چربی خون یا دیابت دارند توصیه نمیشود. برای خرید قلم شتر باکیفیت از سراسر ایران میتوانید به بخش فروش این وبسایت رفته و خرید خود را ثبت کنید. قلم های موجود در سایت تازه و باکیفیت بوده و با مناسب ترین قیمت به سراسر ایران ارسال میشوند. به علت نوسانات ارزی برای اطلاع از آخرین قیمت انواع گوشت و قلم شتر میتوانید از طریق سایت با کارشناسان فروش تماس گرفته و در سریع ترین زمان ممکن با ضمانت سلامت کالا سفارش خود را ثبت کرده و درب محل دریافت فرمایید.

در نظر داشته باشید که محصولات ارائه شده در مراکز فروش این محصول، تازه، با کیفیت و البته با قیمت مناسب عرضه گردد. برای تهیه استخوان قلم شتر و خریدی مطمئن، با ما ارتباط بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد رأی: 5

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما