پشم شتر تولید شده در ایران به صورت عمده

پس از شنیدن مقوله تولید و عرضه پشم شتر در ایران، ابتدا این موضوع در ذهن ما می آید که شتر در کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارد پس قائدتاً پشم شتر در آنجا تولید می شود اما این گونه نیست و باید گفت پشم شتر در ایران نیز تولید شده زیرا که پرورشگاه هایی وجود دارد در ایران که در آنها شترهای زیادی وجود دارد.

کشور عزیزمان ایران به دلیل داشتن کویرهای زیادی که در مرکز آن هستند و در این کویر ها شتر های زیادی وجود دارند در عرصه تولید پشم شتر نیز مدت زیادی است که قدم نهاده و جزو تولیدکنندگان بزرگ پشم شتر میباشد.

 

پشم شتر در ایران

اطلاعاتی در مورد پشم شتر و موارد استفاده از آن

پشم شتر در ایران محصولی است که از آن برای تولید انواع پوشاک استفاده می شود اما پیش از اینکه این محصول بسیاربسیار با ارزش  و پر فایده، به لباس و یا سایر فرآورده های پشمی از جمله پاپوش پشم شتر، جوراب، کلاه و …. تبدیل شود باید فرآیندهایی روی آن صورت گیرد بدین گونه که ابتدا موهای تن شتر را  جدا کرده و از آن ها الیاف و کامواهایی تولید می‌شود که سپس این کالاها در کارگاه های تولیدی لباس های پشمی تبدیل به محصولاتی که بعضی از آنها ذکر شد؛ می‌شود که به دست شما عزیزان می رساند.

پشم شتر در ایران اخیرا دارای طرفداران زیادی است زیرا که محصولاتی که از این نوع پشم ها تولید میشوند هم دارای زیبای منحصر به فردی اند و همچنین دارای خواص بسیار زیادی هستند از جمله:

  • لطافت زیاد و نرمی پشم شتر
  • گرمای بسیار زیاد و همچنین گرم نگه داشتن به مدت طولانی
  • وزن سبک
  • فواید و خواص درمانی

پشم شتر با کیفیت را از شتر هایی که نژاد های خاصی دارند تهیه میکنند زیرا هر کدام از این نوع شتر ها با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی خاصی که دارند پوست های متنوعی دارند که هر کدام باعث میشوند تنوع در کیفیت ها بالا بروند.

 

پشم شتر در ایران

خرید پشم شتر و سایر مشتقات آن

امروزه با توجه به اثبات فواید و خواص این محصول گرانقدر با مطالعه و تحقیق در بین افراد متعدد و اکثر کسانی که از محصولات پشم شتر استفاده کرده اند و هم اینکه علم روز نیز در حال تحقیق و بررسی این موضوع است و از طرفی با توجه به آگاهی بیشتر مردم نسبت به قبل در این زمینه، نیاز بازار به پشم شتر در ایران افزایش پیدا کرده و در حجم بسیار بالا توسط تولید کنندگان پشم شتر و همچنین فروشندگان این محصول در بازارهای فروش توزیع و عرضه شده‌اند.

جهت کسب اطلاعات و استعلام قیمت و موجودی این محصول با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما