پخش گوشت قرمز شتر جوان

پخش گوشت قرمز شتر جوان در تهران به طور عمده انجام می شود. شهر  تهران به دلیل جمعیت چند میلیونی که در آن سکونت دارند یکی از مهمترین دغدغه های غذایی آن توزیع انواع گوشت قرمز به طور فراوان و البته یکسان در تمام سطح شهر است. پخش فراورده های گوشتی به عهده مراکز مختلفی است. از مراکز دولتی تا مراکز خصوصی که با توجه به قوانین در انجام این فرایند به دولت کمک می کنند. برای تامین گوشت قرمز علاوه بر گوشت گاو و گوساله که پر مصرف ترین گوشت قرمز در سطح کشور است و بعد از آن گوشت های گوسفند، شتر، شترمرغ برای تامین گوشت قرمز استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت قرمز شتر جوان

 

گوشت قرمز شتر جوان

مطالب فراوانی در خصوص فواید استفاده از گوشت شتر نقل شده است. گوشت شتر به رنگ قرمز بوده و از خواص متفاوتی نسبت به سایر گوشت ها برخوردار است که از این خواص می توان به مقدار کم آهن و پروتئین و چربی کمتر نسبت سایر گوشت ها دارد اما ویژگی خاص آن مقدار سدیم بیشتر و فسفر، کلسیم و ویتامین های B موجود در این گوشت است. به همین دلیل مصرف این نوع گوشت برای گروهای بانوان باردار، شیرده، دانش ‌آموزان، ورزشکاران و افراد کهنسال توصیه فراوان می شود و همچنین در آموزه های دینی آمده که گوشت قرمز شتر قوای بدنی و استقامت را افزایش داده و سیستم عصبی را بهبود می بخشد و همچنین  از ایجاد اختلال در رشد جنین جلوگیری می کند.

افراد زیادی هستند که با بیان اینکه گوشت قرمز شتر دیر پز می باشد و صفت هم هست از خریداری آن خودداری می کنند. باید به این افراد گفت که آنان گوشت شتر پیر را تهیه کرده اند و با تهیه گوشت شتر جوان مشاهده خواهند کرد که هم مانند گوشت گوساله نرم است و هم زودپز می باشد. هنگام خرید باید دقت کرد که گوشت شتر جوان را خریداری نمود

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما