مرکز پخش پوشاک پشم شتر در ایران

پوشاک پشم شتر از دسته پوشاکی هستند که در فصل پاییز و زمستان بسیار برای استفاده مناسب می باشند و به وسیله بافت متراکمی که پشم شتر دارد، مانع از نفوذ سرما به لایه‌های زیرین بافت خود می‌کند. پوشاکی که از این جنس پشم تولید می شوند برای استفاده در هوای بسیار سرد و مناطق سردسیر عالی هستند و همچنین این نوع پوشاک زیبایی خاص و منحصر به فردی را به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

 

پوشاک پشم شتر

تفاوت اصلی پوشاک پشم شتر با سایر پوشاک

از آنجایی که از قدیم و در اکثر موارد چیدن پشم شتر، جمع آوری و یا حتی فرآوری آن مثل تمیز کردن، نخ ریسی و…  با مشکلات عدیده ای رو بره بوده است، پوشاک پشم شتر در مقایسه با انواع دیگر البسه ای که با پشم به خصوص پشم شتر تولید می‌شوند از نظر قیمتی، با سایر پشمها کمی متفاوت خواهد بود و و همچنین نسبت به لباس هایی که با مواد اولیه دیگری نظیر جین، چرم و غیره فرآوری می‌شوند، چند ویژگی منحصر به فرد را دارد.

یکی از این ویژگی ها این است که در طول زمان و با استفاده مداوم از این پوشاک بافت و جنس آنها به راحتی دچار فرسایش و پوسیدگی و از بین رفتگی نمی شود.

دیگر ویژگی لباس پشم شتر، با توجه به  خاص بودن طرح ها و مدل های تولید شده آن است که باعث می شود در جمع ها و مهمانی ها ظاهری شکیل تر و متفاوت تر از دیگران ارائه داده شود.

رنگ های زیبا و مختلف پوشاک مردانه پشمی مطابق با آخرین متد های ترکیب رنگ استفاده شده در صنعت مد و پوشاک می باشند و تنوع رنگ زیاد آن ها باعث می شود که هر سلیقه ای را به خود جلب نمایند.

 

پوشاک پشم شتر

خرید پوشاک پشم شتر با قیمت مناسب

با وجود رقابت های بسیار زیاد در صنعت پوشاک و همچنین تنوع فراوان  محصولاتی که در بازار یافت می شوند، خرید محصولی که به لحاظ کیفیتی، قابل قبول بوده و بتواند رضایت مشتری را جلب نماید و  هم صرفه اقتصادی مناسبی داشته باشد و نیز به چرخه تولید و رونق اقتصادی کشور کمک نماید بسیار حائز اهمیت می باشد.

پوشاکی که از پشم شتر فرآوری شده تولید می شوند با توجه به در نظر گرفتن تمام هزینه‌ های تولید بسیار برای درآمد زایی نسبت به انواع دیگر پوشاک پشمی خارجی گزینه مناسب تری می باشد.

شما می توانید با خیالی آسوده جهت کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و خرید انواع پوشاک پشم شتر اصل و با کیفیت ، با ما در تماس باشید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما